Klachten over de Dordtenaar

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over de Dordtenaar zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van de Dordtenaar in de categorie Media

1 klachten gemeld

Tijdslijn

Bezorging

Klacht van Dortenaar op 16 mei 2020 over de Dordtenaar in de categorie Media

Bezorging op zaterdag is vreselijk Heel de krant kapot andere dagen keurig in envelop en zaterdag een troep gescheurd onleesbaar nu dan moet je toch overwegen of je dit nog wel wil lezen hoop dat het verbetert kan worden Lees meer

Ipad

Klacht van [email protected] op 16 februari 2016 over de Dordtenaar in de categorie Media

Heb voor 40jaar trouw lid een iPad gekregen die niet echt werkt ze beloofde een Samsung en ik kreeg een vreemd merk empire vind diggelen reclame voor de krant en ben dan ook diep teleurgesteld met deze vorm van schenken Lees meer

krant

Klacht van D de heer op 29 juli 2015 over de Dordtenaar in de categorie Media

ik heeft van morgen gebeld naar lezersservis ik zit op de camping op de wouwse plantage daar word hij heen gestuurd dat is goed ; maar als ik gaat kijken hebben andere hem mee genomen nu hebben ze... Lees meer

Opzegging Abonnement

Klacht van grassnick op 12 februari 2013 over de Dordtenaar in de categorie Media

Ik heb op Zaterdag 3 weken 26-01-2013 geleden een aangetekend brief gestuurd naar de Ad de Dordtenaar om mijn Abonnement die ik enige dagen daarvoor via internet heb gesloten , deze op te zeggen, mede doordat ik via de Sociale... Lees meer