Klacht: de carrousel

op 09 augustus 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

als kleine jongen ben ik een jaarlijkse bezoeker van de efteling, samen met mam en pap broers en zussen. Een dag om nooit te vergeten, het sprookjesbos, de roeivijver , de traptreintjes en de gigantische speeltuin, en als afsluiter van de dag ” de carrousel ” on ver ge te lijk. Elk jaar keken wij daar naar uit. Later met de vrienden, dan met het liefje en dan met de kinderen en nu met kinderen en kleinkinderen. Ik heb de efteling zien groeien tot een prachtig familiepark. En elk jaar diezelfde afsluiter,de carrousel. Maar tot mijn grote verbazing, de laatste jaren is de bar steedsgesloten. Alles is in dienst, de koffiemachine, de computerkassa, het licht is aan…. en dan een bordje …. ” bar desloten ” !!!!
Geachte dames, mijne heren, een brok van nostalgie, een evenement dat decenia meedraait in al zijn pracht en praal, please, please, please…… laat dit niet verloren gaan !

vriendelijk dank dat je naar opa wou lezen

ps. de single ride aan de symbolica moet je ook bekijken !

Gewenste Oplossing:

Wij zijn steeds tevreden , mijn dochters hebben een abbonement, wij logeren elk jaar met de ganse bende ( 12 p ) in het bosrijk, wij bezoeken de efteling minstens driemaal per jaar. Maar laat de bar open in de carrousel .... asjeblief....

groeten,
piet monden
geb? 10.01.1951

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pmon