Klacht: De bus stopt niet bij de halte

op 30 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dit is de 2e zondag op een rij dat de lijn 14 over het viaduct rijd en niet langs de bushalte, hierdoor kom ik te laat op mijn werk en drijg ik ontslagen te worden. Ik houd arriva volledig verantwoordelijk voor wat er met mij gebeurt aangezien de bussen normaal moeten rijden. Nu moet ik de lijn 20 pakken wat 10 minuten lopen is vanaf de halte van de lijn 14, nu ben ik ten eerste niet alleen te laat op mijn werk maar betaal ik ook nog eens een x zo veel om op mijn bestemming te komen.

Als ik een compensatie krijg voor mijn gemaakte reiskosten en zodra de bussen normaal gaan rijden.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Hallo Pieterdeboer1997, Uit jouw reactie begrijp ik dat de bus niet bij de halte is geweest. Dat is uiteraard niet de bedoeling als deze wel in de dienstregeling staat en er geen omleiding is. Daarom zou ik graag van je willen weten bij welke halte de bus dan niet is geweest en welke richting je op moest zodat we dit kunnen uitzoeken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Pieterdeboer1997

2 weken geleden - Het betreft de lijn 14 bij de halte Nijega rijksweg richting leeuwarden, deze bus zou om 12:52 moeten vertrekken.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 juli 2017 om 06:22 geantwoord

Beste Pieterdeboer1997,

Bedankt voor het doorgeven van de halte. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de betreffende regio zodat de situatie uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 01 augustus 2017 om 12:38 geantwoord

Ik vind dit ronduit belachelijk, dit is geen behandeling van een klacht, dit is een geautomatiseerd berichtje verstuurd door een of andere robot. Arriva zou echt iets moeten doen aan de manier waarop zij hun klachten behandelen en hun klanten. Ongeveer een half jaar geleden hebben ze het hier in noord nederland overgenomen van qbuzz en er is niemand, maar dan ook werkelijk niemand tevreden over arriva.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieterdeboer1997