Klacht: De bus reed zonder te stoppen langs de bushalte.

op 11 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag stond ik op de bushalte Graafseweg/wolfkuilseweg in Nijmegen.
Bij die halte reden en stopte meerdere lijnen, zo ook lijn 99 naar Uden station.
De bus lijn 99 kwam aanrijden terwijl er een andere lijn voor reed en in die bus moesten mensen uit.
Lijn 99 reed door bij de bushalte terwijl ik daar in moest. Ik denk dat de chauffeur dacht dat ik met die andere bus mee moest maar iemand anders zwaaide ook naar lijn 99.
Ik had 15 minuten moeten wachten en sloot de tijd niet aan waar ik moest overstappen.

Een reden waarom de bus door reed en of de chauffeur wist dat wij mee moesten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Kelly, Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je hierdoor vertraging opgelopen hebt! Zou je mij nog aan kunnen geven hoe laat dit vorige week was? Dan maak ik hier melding van in de regio, zodat dit voorval nader onderzocht kan worden. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 mei 2016 om 05:37 geantwoord

\"Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je hierdoor vertraging opgelopen hebt! Zou je mij nog aan kunnen geven hoe laat dit vorige week was? Dan maak ik hier melding van in de regio, zodat dit voorval nader onderzocht kan worden.\"

Helaas ontbreekt de gevraagde informatie vooralsnog. Deze klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly.dejager