Klacht: De bus komt elke keer veelste vroeg

op 18 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag was de bus weer 2 min te vroeg waardoor ik hem miste en weer op de volgende moest wachten…

Dit was om 7:49 terwijl hij er om 7:51 zou zijn..
Halmaheiraplein

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de tijden kloppen zodat ik niet meer hoef te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Angelaveen, Jammer om te lezen dat je hierdoor je bus hebt gemist. Om welke buslijn gaat het en in welke richting wilde je reizen? Dan geef ik dit door in de regio Met vriendelijke groet, ^JK Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Angelaveen

1 maand geleden - Hallo, dat was lijn 5 naar stadapolders! Dankjewel! Groetjes angela

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de extra informatie. Ik heb dit intern doorgegeven zodat dit besproken kan worden. Ik hoop dat je snel verbetering merkt. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Angelaveen