Klacht: De Bonte Koe chocolatier in Schiedam

op 30 november 2013 over De Bonte Koe Chocolatier in de categorie Winkels

Vandaag kochten wij 2 chocolade letters Melk bij de Bonte Koe gevestigd aan de Lange Haven 54, 3111 CH te Schiedam.
De verpakking rook sterk chemisch. Ook de inhoud van het doosje. Namelijk de chocoladeletter ivm Sinterklaas. Ook de smaak
is van karton en chemisch. De ontvangst aldaar was ook niet erg hartelijk. Erg hautaine sfeer. Bij thuiskomst dus een dubbele domper .. kunnen wij chocolade eten met een sterke , zeer overheersende chemische geur? wij maken ons zorgen over dit produkt.
Het ruikt heel chemisch, vanaf de verpakkingszijde.. en bij het openen ervan blijft deze sterk smerige chemische geur ook
hangen aan het produkt. Wij maken ons erg zorgen hierover.. WAardeloos, dit was een kado voor Sint. We hadden vroeger ook weleens produkten gekocht en toen smaakte het goed. Wij vinden dit ver beneden de maat en nemen zeker geen genoegen met dit waardeloze produkt.

Ons geld terug of een vervangend produkt Zonder chemische smaak en geur.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Bonte Koe Chocolatier nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht gioia

6 jaren geleden - Inmiddels kregen wij een reactie op ons privé mail adres. --------------------------------------- Geachte heer/mevrouw,Ik bericht u naar aanleiding van een mail die ik heb ontvangen van klacht.nl en uw recensie over ons op Google.De Bonte Koe staat garant voor een zeer hoog kwaliteitsniveau en neemt uw klacht daarom uiterst serieus. Hierbij bent u van harte uitgenodigd om contact met ons op te nemen zodat wij uw klacht in alle zorgvuldigheid kunnen behandelen.Met vriendelijke groet,Carmel Klein-KellyEigenaresseDe Bonte Koe BV ----------------------------------------- Wij hebben hierop niet gereageerd, aangezien we de klacht via deze site willen oplossen. Vandaag is er een medewerker van de Keuringsdienst van Waren langs gekomen om het restant van de letter, alsmede de verpakking in ontvangst te nemen. Deze VWA medewerkster, beaamde de sterke chemische geur. Ook was er geen houdbaarheidsdatum en ook geen batchcode vermeld op deze letter, die bestemd was voor Sinterklaas avond. INdien U wenst te reageren, Bonte Koe, dan graag via deze officiële weg.

Reactie van de melder van de klacht gioia

5 jaren geleden - We kregen van de keuringsdienst oftewel VWA een schriftelijke reactie. Zij vonden de geur en smaak afwijkend. Aangezien zij verder bij steekproeven geen andere chocoladeletters met afwijking vonden is onze klacht niet serieus genomen. Wij zullen nooit meer bij die rot winkel iets kopen enzullen ook mensen hiervoor waarschuwen wat een arrogante bedoening . En wij vinden het heel jammer dat er niet meer letters zijn gevonden met de chemische smaak en ook zijn we verdrietig dat de VWA alleen onze letter afwijkend vond. 1 letter moet voldoende zijn wat een asociaal bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door gioia