Klacht: de bestelling niet ontvangen wel betaald

op 07 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 08 juli 2016 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken en het klopt dat u deze nog niet heeft ontvangen. De levertijd van uw bestelling is namelijk nog niet verstreken.

Uw bestelling werd uiterlijk verzonden op 7 juli.
PostNL heeft een paar werkdagen nodig om de bestelling te verwerken en bezorgen.

Wanneer PostNL de bestelling gaat bezorgen, krijgt u de tracking-code om de bestelling te volgen.

U kunt de levertijd ook terugvinden op de factuur die u per e-mail ontvangen heeft na het plaatsen van uw bestelling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier toe met uw aankoop.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Oldenhof12