Klacht: de bestelling niet ontvangen

op 04 juli 2018 over Bamboekussen.com in de categorie Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 28 juni heb ik 4 kussens besteld en betaald.
Ik kreeg binnen een half uur mail, dat de betaling binnen was en de kussens worden verstuurd.
Op de site staat dat de bestelling de volgende dag al wordt bezorgt.
het is nu een week later en het hele bedrijf reageert nergens meer op.
NOG STEEDS NIETS BINNEN EN MIJN VERTROUWEN IS ERNSTIG BESCHADIGD.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn bestelling zo gauw mogelijk krijgen....waar ik niet meer in geloof.....
Of mijn geld terug.
Het gaat om 90 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bamboekussen.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bamboekussen.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bamboekussen.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bamboekussen.com

Heeft op 13 mei 2020 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw, u heeft inmiddels uw pakketje ontvangen. Wij vernemen dit graag als dit niet het geval blijkt te zijn. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan verzoek ik u vriendelijk om deze te richten tot onze klantenservice. De gegevens hiervan kunt u op onze site terugvinden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Heeft op 13 mei 2020 om 23:08 geantwoord

2 jaar later een reactie..... kan je niets mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Yoice