Klacht: Abonimabel slecht eten

op 08 juli 2013 over de beleving restaurant in Utrecht in de categorie Horeca

Op vrijdag 5 juli j.l. tafel besteld voor 4 personen in bovengenoemd restaurant.Wij hadden 2x een eerdere ervaring met dit restaurant en dat was ons prima bevallen,vandaar dat we nu met 2 vrienden groupon bonnen hadden besteld en hadden gereserveerd. “de Beleving”is een restaurant waar het bedienend personeel tussen de bedrijven door wat liedjes ten gehore brengt bij toerbeurt, veelal conservarotiumstudentes begeleid door een pianist.
Bij binnenkomst was de zaak nog leeg maar wat opviel was dat er een gezelschap jongemannen was die een partij lawaai maakten van jewelste.Overstemde alles, óók de bediening.
Het introduktie drankje: een glaasje procecco was lauw.
Het voorgerecht: gerookte zalm met toast en een klein slagarnituurtje: de toast was blijkbaar nog over van de vorige dag want beslist niet vers geroosterd en de zalm was niet gerookt, want van binnen nog rauw en bestreken met een rookessence.Ondertussen de bediening gevraagd of zij de luidruchtige groep en beetje tot de orde konden roepen want wij konden elkaar niet verstaan ondanks het feit dat we zover als mogelijk van ze af zijn gaan zitten.
Dan de soep: verdunde tomaten puree met een grote garnaal waar het darmkanaaltje nog in zat, die heb ik dus niet opgegeten omdat ik er geen behoefte aan had ziek te worden.
Vervolgens het hoofdgerecht Opgerolde gepaneerde kipfilet met bittergebakken pak-coy, niet knapperig ongeveer 3/4 blad per persoon verder geen garnituur.(als kipfilet gepaneerd wordt is er iets mee aan de hand, het is veelal niet de beste soort kipfilet)
Toen werd gevraagd of het had gesmaakt heb ik nee gezegd,waarop ik als antwoord kreeg het is ook maar groupon
Het nagerecht was chocoladetaart die veel te zout was opmerkelijk zelfs.
Het lekkerst was nog de gewone huiswijn maar die hoeft de kok dan ook niet zelf te maken.

Dat de Beleving uit de lijst met aanbiedingen via groupon wordt geschrapt.
Ondanks het feit dat ik een paar goede herinneringen heb aan de beleving met name in de periode dat mijn dochter daar als consevatoriumzangeres een aantal jaren (3)heeft gewerkt kom ik er nooit, maar dan ook nooit meer.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de beleving restaurant in Utrecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robs 1952