Klacht: de afgesproken leveringsdagen niet nagekomen

op 08 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Poging drie ‘wachten op de levering van je zetel’. Na dagen (en vandaag uren) wachten en veel over en weer berichten met Dynalogic, die mijn zetel vanochtend om 10 uur had moeten brengen, nu te horen gekregen dat de koerier pech heeft. Twee weken geleden zijn ze niet gekomen omwille van een sorteerfout, daarna waren ze mijn pakket kwijt .
het betreft hier een bestelling van onze dochter Ellen lecompte;
We vinden dat we genoeg geduld en begrip hebben opgebracht, hier moet iets tegenoverstaan.
Wat stelt u ons als compensatie voor geleden schade voor? er zijn drie werkdagen verloren gegaan, doordat jullie de afspaken niet nagekomen zijn, het geld staat al maanden op de rekening, dit zijn geen wettelijke en eerlijke praktijken meer;
We zouden liever geen consumentenbond inschakelen, maar indien nodig , doen we dit zeker.
We hopen op een eerlijke en voor beide partijen faire afhandeling.
het bestelnummer is 10609002702755

Wij verwachten een snelle faire en eerlijke afhandeling van dit order, we zijn ook van mening dat hier een financiele compensatie zeker op zijn plaats is.
tenslotte heeft onze dochter twee tot drie werkdagen verloren, met alle gevolgen vandien .

mvg, Mevr denteneer en Dhr Van Lint

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 09:48 geantwoord

Geachte mevr. Deteneer en Dhr. van Lint,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor al het ongemak, ook richting uw dochter natuurlijk. Wij hebben met haar destijds veelvuldig contact gehad via Facebook.
Uiteindelijk hebben wij ervoor gezorgd dat het pakket geleverd was. We hebben haar klacht betreffende de schade doorgezet naar de desbetreffende afdeling die verder contact met haar hebben opgenomen. Ook hebben wij, namens ons eigen team, haar een presentje toegestuurd vanwege al het ongemak.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en ondanks alles wil ik u en uw dochter een fijne dag toewensen.

Kira WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door denteneer marina