Klacht: De 5 euro actie

op 30 september 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Hallo ik heb een klacht over pets place over de actie die ze vandaag hadden ik was er om half 10 en toen waren er al geen tassen meer zijden ze terwel er zichtbaar achter de toonbank nog tassen stonden en toen ik dat zij zijden ze dat die voor het personeel was dat vind ik niet kunnen dan moet je ze niet zichtbaar achter de toonbank zetten en ik vind dat als je zoon actie doet je genoeg in moet slaan. Ik kom al een tijdje bij pets place. Maar ik vind dit echt raar en overweg om daar niks meer te halen dan maar ergens onders

Ik ben te vreden als ik als nog een tas krijg voor mij hond en voor mijn kat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:19 geantwoord

We vinden het heel vervelend dat dit zo gelopen is en willen dit graag met/voor de klant oplossen. We hebben daarom gevraagd of de klant ons een e-mail wil sturen met zijn klacht en op welke winkel dit betrekking heeft. Zodra we alle gegevens hebben pakken wij dit met de winkel op en zorgen wij voor een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesleywarmerdam