Klacht: Daynalogic

op 31 augustus 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste medewerksers van wehkamp,

Dit is wel vaker gebeurd dat dayanalogic niet aan komt aan zijn afspraken. Ze hebben onderweg ongeluk gemaakt. Zeggen ook dat mijn banken is op gehaald door andere bezorger. Maar laat toch wel niks horen later. Ik weet niet wat er nu met mijn banken aan de hand is. Maar is wel op gescherven bij mijn balansrekening. Ik heb daar naast ook retouren. Dus mijn advies als klant is werken met adere koerir bedrijf.

Ondertussen maak ik me wel heel erg zorgen over mijn banken. Ook al krijg ik ze binnen, ik weet niet hoe goed ze nog geleverd worden.

Met vriendelijke groeten,

Gulsen kocabas

Als ze met ander koerir bedrijf werken is het op gelost denk ik

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 31 augustus 2018 om 14:16 geantwoord

Goedemiddag,

Wat balen om te horen dat jij veel problemen ervaart met de bezorgservice van Dynalogic. Ook kijken wij graag na wat de situatie is omtrent het overzicht op jouw gespreid betalen account. Om dit intern als klacht door te zetten en te kijken wat wij hierin kunnen betekenen, ontvangen wij graag per e-mail jouw klantnummer of postcode huisnummer op socialmedia@wehkamp.nl

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Gulsen88