Klacht: Niet terug bellen, na klacht

Davilex1 op 10 mei 2014 over Davilex in de categorie Administratie kantoren

geachte heer/mevrouw,

Het is nu vier keer voorgekomen dat wij zouden worden teruggebeld door een specialist. Na het melden van een fout in de administratieve software, krijgt men te horen: u wordt teruggebeld door een specialist. Echter krijgen wij geen van deze keren een telefoontje van een specialist. Voorbeeld: Ik bel de helpdesk, leg het probleem uit, word doorverbonden met iemand die er verstand van heeft, loop een aantal stappen door met de helpdesk, lukt niet, krijg ik te horen u wordt teruggebeld. Ik kon horen dat deze medewerker van de helpdesk niet op kantoor was, maar waarschijnlijk gewoon thuis werkte (achtergrondgeluiden). Dit is niet professioneel, vervolgen bel ik een dag later terug om te horen of er al nieuws is, Krijg ik te horen dat er geen enkele melding in het systeem staat en dan wordt het lang wachten op een specialist. Dit is nu een keer of 3 gebeurd. In het verleden 1 contact gehad met een specialist (naar tervredenheid), maar dit was ook na lang aandringen door zowel ons (als klant) als door onze systeembeheerder (extern). Davilex maakt beloftes, maar komt deze niet na. Jullie verkopen wel heel mooi respons tijd overeenkomst (voor ons gratis, want respons 40), maar daar heeft een klant zoals ik niks aan Volgend boekjaar ga ik nog goed nadenken of ik wel door wil blijven werken met Davilex (kopie klacht naar klacht.nl)

Probleem heb ik ondertussen zelf opgelost, na speurwerk op verschillende forum's/fora. Ik ben al tevreden als ze het probleem erkennen.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Davilex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door