Klacht: geen reactie en oplossing probleem

op 31 augustus 2019 over Davilex in de categorie Administratie kantoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik niet meer op mijn gebruikersportaal kan komen vraag ik Davilex hoe dit op te lossen. Na een wachtwoord wat ze me toesturen blijkt dat dit niet de oplossing is. Het probleem wordt als uitzonderlijk aangemerkt en op 5 augustus wordt mij meegedeeld dat de specialist dit verder zal behandelen.Na drie herinneringen en drie automatische reacties van Davilex dat zo spoedig mogelijk probleem in behandeling wordt genomen deel ik hen mee een klacht in te dienen als ik voor 30 augustus geen inhoudelijke reactie ontvang. Geen reactie en is nu 31 augustus

Gewenste Oplossing:

oplossing van probleem en reductie op volgend servicecontract

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Davilex

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Davilex nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht henksl

3 weken geleden - Uiteindelijk heeft Davilex dit probleem opgelost met veel excuses en een financiele compensatie. Daar ben ik tevreden over

Alle klachten die gemeld zijn door henksl