Klacht: Eenzijdig aanpassen overeenkomst

op 23 mei 2017 over Davilex in de categorie Administratie kantoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Davilex account (basic) gekocht, met de nodige problemen en achterlijke voorwaarden aangaande support.
Toch maar een supportcontract afgesloten voor alleen updates.
Een paar jaar lang ca. 40 euro excl btw betaald voor updates, wordt ik ineens ZONDER KENNISGEVING naar een veel duurdere overeenkomst gezet.
Gebeld met ze en heel boos geworden toen duidelijk werd wat ze gedaan hadden. Toen kon de originele overeenkomst ineens wel weer.
Ze zouden het omzetten. Meer dan een half jaar niets gehoord ineens een herinnering voor de veel te dure overeenkomst.
Weer gebeld: ze zouden het alsnog omzetten als ik het per mail even bevestigede dat ik NIET DE DUURDERE overeenkomst wilde. Op zich al debiel: normaal moet je bevestigen als je WEL een andere duurdere overeenkomst aan wil gaan.

Bevestiging via e-mail naar ze gestuurd. Weer niets meer gehoord. Tot een paar dagen geleden: een laatste aanmaning voor het hoge bedrag +vertragingsrente (wtf?!), deurwaarderdreiging.
Wéér gebeld, ja klopt niet goed afgehandeld. Ik zou alsnog de juiste rekening en overeenkomst krijgen (3e keer dat dit toegezegd werd dus!). Zou bevestigd worden per mail.
De werkdag is voorbij en NOG STEEDS geen bevestiging gehad.
Ik ben zo klaar met dit *(@^^ bedrijf! Absolute afrader: slechte service, komen geen afspraken na, wijzigen zonder kennisgeving overeenkomsten en verdrievoudigen daarmee de rekening.
Absoluut onbetrouwbaar bedrijf en zeer klantonvriendelijk, ondanks dat de medewerkers vriendelijk zijn.

Gewenste Oplossing:

Als ik een JUISTE rekening krijg en BEVESTIGING van mijn gewenste servicecontract en nooit meer dit soort ellende van ze krijg. Ook vind ik meerdere excuses op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Davilex

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Davilex nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ron L

2 jaren geleden - En dan nog iets: afgelopen jaar moest ik een backup van mijn pc terugzetten. Ik kreeg daarna Davilex niet meer aan de gang. De support desk wilde me geen support geven (alleen tegen betaling) omdat de versie in het verleden wel heeft gewerkt bij me. Dus: je krijgt alleen bij aanschaf installatie support en stopt de software er ooit in de toekomst mee (microsoft updates, virussen, randsom ware etc) dan slaat Davilex daar ook nog een slaatje uit. Zelden zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt. Ik walg ervan.

Reactie van de melder van de klacht Ron L

2 jaren geleden - Inmiddels wel een bevestiging ontvangen, maar nog geen correcte factuur.

Reactie van de melder van de klacht Ron L

2 jaren geleden - En nu ligt hier een PRE-INCASSO... De deurwaarder staat dus nu bijna op de stoep. Zo ontzettend pissig aan het worden nu.......

Alle klachten die gemeld zijn door Ron L