Klacht: datum einde zomerse prijzen.nl

op 31 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik zou met mijn unieke code kunnen meespelen t/m 31 augustus.
Het is nu 31 augustus, maar ik krijg op www.zomersprijzen. nl te lezen, dat de actie voorbij is.
Hoe kan dit? Terwijl op mijn kaartje, dat ik bihj de Libelle ontving toch echt t/m 31 augustus staat.

Wanneer ik dus alsnog kan meespelen, en mijn code kan invoeren om kans te maken op een prijs

Heeft op 31 augustus 2016 om 17:58 geantwoord

Ik ben netjes en snel gebeld door een van uw medewerksters. Maar toen ik op de site kwam, met haar hulp, bleek nadat de verbinding al was verbroken (anders had ik het gelijk aan uw medewerkster gemeld), dat ik nu te lezen kreeg, nadat ik mijn code had ingevoerd, dat de sessie is verlopen. Dit klopt toch niet? Het is nog steeds 31 augustus.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 31 augustus 2016 om 18:19 geantwoord

Geachte mevrouw Arbon,
Graag bevestig ik hierbij dat wij nogmaals telefonisch contact hebben gehad en dat de codes zijn geactiveerd.
Ik wens u veel geluk met uw deelname!
Vriendelijke groet,
Eva de Bruin
Klantenservice Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)
Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER
De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.
Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. arbon