Mijn Klacht:
Op 17 september kreeg ik een sms van vodafone dat ik bijna over mijn databundel van 2GB heen was. terwijl ik nog nooit buiten mijn bundel gekomen ben. en ZEVEN dagen later krijg ik een SMS dat ik HONDERD euro buiten mijn bundel ben. Volgens Vodafone kan dat.
Bij afsluiten van contract werd in de vodafonewinkel in Utrecht gezegd dat het niet erg was als ik eens een keer buiten mijn bundel zou gaan.
Gewenste Oplossing:
Als ze dit terugdraaien, want het klopt niet. Afspraken (mondeling) worden dus niet nagekomen.

