Mijn Klacht:
Hallo. Ik en een goede vriendvan me hebben 2 abonnementen bij Vodafone. De red A onbeperkt bellen en sms-en met 2gb data verkeer. En ikzelf de red B met 1gb. Data verkeer. Bij beide abonnementen is er zomaar bij de redA meer als 3gb. en bij de redB. Meer als 1,5 gb. Verdwenen. Dit terwijl ik in de nacht sliep. Mijn tel. In huis altijd op de wifi heb. Met mobiel data verkeer uit. Hoe kan ik dan data verbruiken? Vodafone blijft erbij in meerdere telefoon gesprekken dat de fout bij mij licht. Ik verbruik nooit meer dan mijn bundel.bij de red B max.1gb en bij de redA nooit meer dan 500mb. Ik ben het hier niet mee eens vooral niet dat mijn kosten inrekening worden gebracht die ik niet heb gemaakt. Hoe kan dit en hoe lossen we dit op? Ik weet dat jullie er al een programma aan hebben gewijd vorig jaar maar het begint nu weer. Help
Gr. Anton blaauw
Gewenste Oplossing:
Kosten niet in rekening brengen en een tegemoetkoming voor de maand dat ik niet kon internetten tegen belachelijke prijzen.

