Klacht: data probleem bij Simpel

op 17 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 3 juli 2012 een aansluiting bij Simpel tot op heden kan ik niet bellen en sms’n. Het is nu 17 juli 2012
Ik heb wel al kosten gemaakt door oa me huistelfoon te gebruiken welke afwijkend tarief heeft om mobiel te bellen.Allesomvattend moet ik ook al gedurende de aansluiting die ik niet krijg kosten maken bij derden en extra kosten bij mezelf om toch te kunnne bellen. Tevens is al een tijd verstreken welke niet meer gebruikt kan worden om aan mijn gemiddelde belminuten per mand te komen.
Ik heb al eerder mails gestuurd over mijn klacht en hierop wordt niet gerageerd.

Gewenste Oplossing:

U dient me aan te sluiten op het netwerk en te zorgen voor een probleemloze verbinding tegen het door u aangeboden tarief.
Schade vergoeding in de zin van een redelijke tegemoetkoming vanwege ergenis en frustratie en volledige vergoeding voor gemaakte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ger.