Klacht: data probleem bij Simpel

op 17 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds 3 juli 2012 een aansluiting bij Simpel tot op heden kan ik niet bellen en sms’n. Het is nu 17 juli 2012
Ik heb wel al kosten gemaakt door oa me huistelfoon te gebruiken welke afwijkend tarief heeft om mobiel te bellen.Allesomvattend moet ik ook al gedurende de aansluiting die ik niet krijg kosten maken bij derden en extra kosten bij mezelf om toch te kunnne bellen. Tevens is al een tijd verstreken welke niet meer gebruikt kan worden om aan mijn gemiddelde belminuten per mand te komen.
Ik heb al eerder mails gestuurd over mijn klacht en hierop wordt niet gerageerd.

U dient me aan te sluiten op het netwerk en te zorgen voor een probleemloze verbinding tegen het door u aangeboden tarief.
Schade vergoeding in de zin van een redelijke tegemoetkoming vanwege ergenis en frustratie en volledige vergoeding voor gemaakte kosten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:37 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ger.