Klacht: dashcam

op 26 september 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een dashcam besteld en ontvangen van outspot.
Deze dashcam voldoet niet aan mijn verwachtingen en ik wil deze terugsturen.
Hoe ik moet handelen staat nergens. Waar moet ik deze cam naar toe sturen en hoe krijg ik mijn geld terug?
Op mij 2 mails wordt gereageerd dat ik zo spoedig mogelijk bericht ontvang.
We zijn inmiddels bijna 2 twee verder, de retourneer termijn is bijna verstreken,ik heb er weinig vertrouwen meer in.

Gewenste Oplossing:

Informatie over de handelwijze om te retourneren en restitutie van het betaalde bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 01 februari 2018 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Schipper,
Onze excuses voor het late antwoord via klacht.nl .
Wij hebben het even nagezocht en merken dat wij wel op al uw e-mails geantwoord hebben. Onze leverancier heeft uw dashcam retour ontvangen en het geld werd ondertussen op 25/10 op uw bankrekening gestort. Wij gaan dus uw dossier afsluiten en bieden u graag nogmaals onze excuses aan.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door 0317410480