Klacht: Dashcam quintezz

op 18 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb een paar maanden geleden een dashcam cadeau gekregen van mijn kinderen. In eerste instantie werkte die goed maar na een tijdje kreeg ik dubbel beeld en wou die wel aan maar niet meer uit. Het apparaat is gekocht bij de kruidvat in Almere muziekwijk. Ik heb hier foto’s van gemaakt en ook opgestuurd naar jullie. Omdat de kruidvat ze niet meer in het assortiment meer hebben en andere dashcam. Ik heb tot hedendaags niks gehoord over de hoe en wat. Vind het best jammer dat ik geen reactie krijg. Graag hoor ik spoedig van u. De kruidvat gaf aan dat ik jullie een mail moest sturen wat ik destijds..enkele weken geleden ook gedaan heb. Maar tot hedendaags geen respons van jullie kant en vind dat erg jammer om zo behandeld te worden. Ik heb nu niks aan de dasham en vind het zonde.

In afwachting van u

Mvg R.Aktas
Moessorgskystraat 3
1323 PN Almere
0685259897

Dat ik een andere dashcam krijg in ieder geval. Want er is wel voor betaald.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Red Aktas