Klacht: Retourneert goederen niet, opeens geen contact meer

op 11 januari 2018 over DansfitnessShop.nl in de categorie Internetshops - Sport

In de zomer heb ik bedrukte goederen besteld bij dansfitnesshop.nl. Het logo liet echter los op de leggings en ook op de tops was dit het geval. De leggings kon ik terug sturen en ook de tops. Aangezien deze al waren uitgedeeld moest ik deze terug ontvangen. Bedrijf gaf aan de goederen liever samen te ontvangen.

Helaas hoorde ik niks meer nadat ik de doos opgestuurd had. Na meerdere mails te hebben gestuurd zonder antwoord ontving ik een mail waarin ze aangaven door een reorganisatie te gaan. De tops waren besteld, maar duurden langer om binnen te komen. Geen bericht over geld terug voor de leggings. Wekelijks heb ik om een update gevraagd, slechts een enkele keer werd ik zoet gehouden met het bericht dat de tops nog niet binnen waren, geen bericht over geld terug voor de leggings (hier bleef ik uiteraard wel naar vragen).

Op de afgelopen 10 mails heb ik geen reactie meer gekregen. Er is geen telefoon nummer voor dit bedrijf te vinden, ook niet bij KVK.

Mijn geld terug ontvangen voor de goederen.

Alle klachten die gemeld zijn door