Klacht: zwaar opgelicht door auto trading . de rijder 1 zaandam

op 19 april 2013 over Dam Trading in Zaandam in de categorie Autodealers

hallo beste mensen uit nederland koop nooit een auto bij auto trading uit Zaandam.
de eigenaar is *. ik heb bij * een ford coerier gekocht .
ik ben zaterdag gaan kijken en heb * handgeld gegeven en afgesproken dat ik de auto maandag om 11 uur zou ophalen dat was goed.
nou om 11 uur was ik in Zaandam maar geen * om half 2 zat ik nog voor een gesloten hek,na25 keer gebeld krijg ik antwoord ja ik kom zo ,maar nog geen * . om 2 uur ben ik naar huis gereden ik was bijna thuis toen belde van dam over een half uur ben ik er wat denk hij dat ik 3 uur heb gewacht en dan van den bosch weer terug kom.nou om 6 uur belde * weer hij wilde de auto wel komen brengen.
wij afgesproken bij de benzinepomp op de a2 bij breukelen de auto stond op een auto trailer wand de vsnaar was kapot nou dat kan voor 25 euro ben je klaar.
hij wilde de auto wel naar mijn huis brengen op de auto trailer dat had ik dus niet moeten doen eenmaal bij mij thuis aan gekomen hup de auto eraf van de trailen en weg was *, dinsdag mijn monteur erbij gehaald nou en wat denk je v snaar kapot startmoter kapot dynamo kapot waterpomp kapot , en dat snap ik dus niet ik had er zaterdag nog mee gereden dus de goede onderdelen zijn er maandag gewoon afgehaald en kapote onderdelen terug geplaats gewoon een viese streek van * beste mensen koop niets bijauto traidin .
afz jan uit den bosch

miijn poen terug en nooit geen auto meer van auto tradin laat me niet lachen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dam Trading in Zaandam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan1367