Mijn Klacht:
Telefonisch snel en netjes beantwoord. Toen zij bij mij kwamen voor inspectie waren zij binnen 5 minuten klaar en konden zij mij geen duidelijk antwoord geven. PRIMA. Maar toen moest ik 49 euro aftikken. Dit schijnt telefonisch besproken te zijn. Na ik weet van niks. Ook op de website staat duidelijk aangeven dat zij zonder kosten dak nakijken op gebreken.
Dit klopt dus niet en wekt wantrouwen op.
Op de vraag of ik op papier kan krijgen wat zij denken dat het is. Krijg ik duidelijk NEE aan de telefoon. Terwijl collega aan huis nog zij geef u mail maar dan stuur ik dat via mail.
Gewenste Oplossing:
Ja dit heb ik u telefonisch verteld. Op de vraag of ik op papier kan krijgen wat zij denken dat het probleem is, krijg ik als antwoord nee.. U heeft nee gezegd tegen de offerte. Volgens mij staat dat los van de inspectie.Ik wil gewoon op papier wat men denkt dat het is. Dat is 49 euro wel waard. Aangezien inspectie gratis is volgens jullie eigen website. Want die 49 euro zal ik wel niet terug krijgen.