Klacht: Dakramen installatie niet afgewerkt

op 16 mei 2014 over Holland Techniek Bouwproducten in de categorie Bouwbedrijven

December 2013 twee dakramen laten installeren.
Dakpannen veel te krap afgezaagd
Ruimte tussen dakraam en afsluitende dakpannen veels te groot waardoor grote kans op lekkage.
Heb direkt gebeld maar toegezegd herstel , na opsturen van foto’s , blijft nog steeds uit.
Zelfs afspraak gemaakt vorige maand maar niemand verschenen en géén afmelding.
Is per mail niet te bereiken.
Per telefoon zelden bereikbaar en dan niet nakomen van herstelwerk zoals besproken.

Herstellen door eigen medewerkers of via netwerkbedrijven op korte termijn. Financieel op te lossen door €200,00 te storten voor klusbedrijf van mijn eigen keuze.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Techniek Bouwproducten in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - montage is voldoende. Geen lekkage.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Techniek Bouwproducten een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Holland Techniek Bouwproducten beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Anton de Jongh

1 jaar geleden - Absoluut niet voldoende . Zie bijbehorende documentatie/instllatie op de verpakking. Maximaal 20mm van het dakraam / zijkant. Dit bedrijf is niet te vertrouwen. Maakt afspraken maar komt ze niet na. Afwerking niet uitgevoerd. Wel kosten berekend! Rolgordijn niet geleverd tijdens installatie.Wel kosten berekend! Dakpannen te kort afgezaagd, Niet vergoed!

2 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten is afgesloten door de melder van de klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten

Alle klachten die gemeld zijn door Anton de Jongh