Klacht: dagkaart trein

op 01 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 29 juli 2017 kocht ik een dagkaart voor de trein. Op het bewaarmapje staat geldig van 22 juli t/m 22 oktober 2017.
Vanmorgen 1 oktober wilde ik het voucher printen en tot mijn verbazing kreeg ik een beeldscherm waarop stond, dat het kaartje verlopen was.

In het verleden heb ik veel meer een voucher van het kruidvat op de ochtend van vertrek geprint, dus was uiterst verbaasd, dat onze plannen zo onterecht verstoord werden.

Gewenste Oplossing:

Er zijn 2 mogelijkheden:
- ik krijg een vervangend kaartje, zodat ik alsnog naar de beelden in Heino kan
- of ik krijg het door mij geinvesteerde bedrag, 13,99 teruggestord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gklapper-dane