Klacht: Dagje uit naar keuze

op 29 maart 2013 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Ik sluit mij volledig aan bij klacht over de vriendenloterij.De keus is zeer beperkt en waarschijnlijk bedoeld voor jonge mensen.Voor de senioren is er geen keus.Wat moet ik met een dagje splashpark in Zoetermeer wildwater varen, of Duinrel danwel naar het Omniversum?Nee ik heb geinformeerd naar een ander cadeau bijvoorbeeld museum en dan lever ik ook nog twee plaatsen in.Maar nee hoor dat was niet mogelijk en als antwoord geef de kaarten maar aan anderen die wel willen.Wie wint er nu de prijs?Speel ik voor anderen?Nee dit valt mij heel erg tegen van de loterij.Dit is inderdaad geen dagje uit naar keuze maar een opgelegde keuze door de vriendenloterij.Zeer onvriendelijk dus.

Geef de mensen ook een bredere keus of vraag welk cadeau men zou wensen en zeker als men maar voor 2 personen een keus mag maken in de zelfde prijsklasse uiteraard.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hamibo