Klacht: Dagje Parijs

op 26 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had voor 5 juni 2017 een reis geboekt (boekingsnr. 98778), 4 augustus werd dit via een e-mail geannuleerd omdat er te weinig animo was!!! Eerst werd mij verteld dat ik mijn geld binnen 7 tot 10 werkdagen terug zou krijgen. En later opeens 2 tot 3 weken. Nu zijn we al 2 maanden verder en na vele telefoontjes en gemaild is er nog niks op mijn rekening teruggestort. Het duurt nu echt te lang!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn reissom van eur 220,43 terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Alimah