Mijn Klacht:
Vanmorgen ging ik vroeg naar de AH voor de dagaanbieding van edet toiletpapier.Ik had dus pech,want ze hadden bijna niks binnen gekregen.Lekker zo’n actie waar zoveel reclame voor wordt gemaakt.Als er geen grote voorraad van is maak er dan geen stuntaanbieding van.Ik ben er speciaal voor de deur uit gegaan terwijl ik ziek ben.Als ik dit van tevoren had geweten…Blijkbaar moet je voor ďe deur liggen wil je wat kunnen bemachtigen.Ongelooflijk
Gewenste Oplossing:
Dat ik het product alsnog krijg voor dezelfde prijs


