Klacht: dag later bezorgd

op 20 februari 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hadden een leveringsdatum en tijd gehad (donderdag 8/2 12.30 – 15.30 ) en die is rond 13.15 afgebeld. Problemen met de levering.
Ik kon weer een afspraak maken voor de volgende dag. Daar had ik aangegeven dat de levering in de ochtend zou moeten gebeuren anders moest ik weer een vrije dag nemen. Dat zou de mevrouw erbij schrijven maar ze kon niets beloven het planningsschema daar had ze geen invloed op. De volgende dag werd het pas in de middag geleverd. Ik moest dus een extra vrije dag nemen.
Ik heb geprobeerd mijn klacht bij Post.nl in te dienen maar dat was niet mogelijk.

Ik ben tevreden als minimaal de bezorg kosten worden gecompenseerd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 24 februari 2018 om 13:37 geantwoord

Beste mevrouw van der Burgt,

Hartelijk dank voor uw melding.

U geeft aan dat u heeft gevraagd om in de ochtend de bestelling te bezorgen.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt. We hebben wel uw verzoek om in de ochtend te bezorgen naar de planner verzonden, maar er is ook aangegeven dat we dit niet kunnen garanderen.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 24 februari 2018 om 17:43 geantwoord

Ze schuiven het probleem af op de leverancier. En ze gaan niet in op het argument dat ik nu twee vrije dagen heb moeten nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door svandeburgt