Klacht: DAB radio doet het heel slecht

op 17 juli 2017 over Toyota in de categorie Automerken

ik heb een nieuwe Toyota auris gekocht in Toyota dealer in Oss.toyota gekregen op 04 – 01-2016.vanaf dag 1 doet het DAB radio heel slecht.ik dacht dat ik een auto hed gekocht met de nieuwste radio.maar de DAB gaat elk 1 a 2 minuten uit.het is heel irritant om zo naar de nieuwe radio te luisteren.elk andere merk auto [ Nissan ]met een DAB doet het goed behalve toyota,s.de auto werdt aan mij verkocht met een DAB radio die het amper doet en werdt ook niet verteld aan mij dat DAB problemen geeft , sterker nog da nieuwe toyota,s die verkocht worden met een DAB radio ,werken de DAB radio nog steeds niet maar toch worden ze verkocht aan de consument zonder dat de consument op de hoogte gehouden wordt.ik heb mijn auto al 8 keer naar de toyota dealer Jos van Boxtel gebracht maar tot nu toe is mijn probleem niet opgelost.er wordt tegen mij gezegd dat als ik niet tevreden ben dat ik een klacht moet indienen bij toyota nederland.vandaar deze klacht.

IK ZOU TEVREDEN ZIJ als mijn DAB radio gemaakt is mijn mij gemaakte kosten vergoed worden.anders haal de DAB uit mijn auto en de kosten die ik betaal heb aan mijn nieuwe auto aan DAB terug geven aan mij.ik ben al 1,5 jaar bezig en heb niks bereikt.
en vindt dat het niet kan dat jullie toyotas verkopen met een DAB radio die het niet doet.dit noem ik consument misleiden , voorliegen enz.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toyota

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toyota nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wazhma