Klacht: allergie

op 05 februari 2013 over Daams schoenmakerij tilburg in de categorie Schoenmakers

heb gisteren 4 feb. 2013 bij jullie 2 flessen van bob martin all in one vlooienspray gekocht ook de honden 3 stuks en de auto en het vloerkleed en hun kussentjes behandelt na een nacht slapen hebben de honden een allergische reactie zitten onder de bulten en hebben heel erg veel jeuk.Door die aanleiding heb ik op de site gekeken en kon geen nederlandse importeur vinden wel stond op de site dat je ze het best kunt wassen en dierenarts raadplegen. Volgens de verpakking kun je er honden en katten mee behandeld worden,naar raadpleging website bob martin blijkt het totaal niet geschikt te zijn voor katten uiterst giftig. Ik hoop dat het alleen bij jeuk blijft omdat er 2 hondjes drachtig zijn.

vergoeding van de 2 flessen die ik gisteren heb gekocht bij de grote A.H. aan de janheijnsstraat 10 in tilburg heb ook al bart hoogedoorn ingelicht en die haalt het spul uit de rekken.en de kosten die wij moeten maken omdat ik het op hun slaapplaats heb gespoten en op onze vloerkleed en de auto en eventuele dierenartskosten.en laat de honden per direct wassen a 20 euro de hond.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Daams schoenmakerij tilburg

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Daams schoenmakerij tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door laura4cools