Klacht: Daadwerkelijke product wijkt af van productomschrijving

op 24 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Eind juli heb ik hartvormige paperclips besteld (vijf pakjes van tien stuks). De naam van het product is ‘Heart Pattern Silver Paper Clips’. Zilverkleurig dus. Vandaag heb ik mijn pakketje ontvangen: een pakje zilverkleurige paperclips en vier pakjes rode (?) paperclips. Ik kan geen manier vinden om contact op te nemen met de klantenservice hierover.

Omdat de paperclips deel uitmaken van mijn trouwkaart heb ik vandaag uit pure wanhoop een paar nieuwe pakjes besteld, in de hoop dat het deze keer wel klopt.

Als ik de hartvormige paperclips in de juiste kleur (zilver) ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 augustus 2016 om 19:50 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

S052264400001 hart patroon zilver met plastic verpakte paperclips (10st) - 4 pc

Let op: de verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Begrijp dat de vervangende bestelling wordt verzonden via Airmail, de verzendtijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Tatevik
lightinthebox.com Klantenservice