Klacht: CV abonnement all in maar bijna opgelicht

op 13 september 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Allereerst wil ik graag melden dat mijn probleem met de zonneboiler is opgelost door mijn acties en doorzettingsvermogen.

In de eerste instantie heb ik mijn probleem gemeld bij Feenstra CV zodat ze konden komen kijken. Er kwam een monteur en die was binnen een paar minuten klaar. Hij vertelde dat de boiler kapot was en een nieuwe aangeschaft moest worden. Hij had dit ook aangegeven bij de hoofdkantoor. Ze begonnen over een kostenplaat van 4500 – 5000 euro waarbij ik dit zelf moest betalen voor een nieuwe CV. Dit maakte mij zeer geschrokken, verbaasd en boos. Ik voelde me goed opgelicht. Ik ben al 10 jaar lid bij Feenstra en dan wordt er niets onder onderhoud garantie opgelost.

Als ik hier geen werk van had gemaakt door heen en weer te bellen was ik dus 5000 euro lichter geworden. Ik heb een onafhankelijk monteur gevraagd ernaar te kijken. Het probleem was een verroest onderdeel ter waarde van 110 euro. Na dit vastgelegd te hebben had ik weer contact gehad met Feenstra CV. Nu wilden ze met alle moeite nogmaals een monteur toesturen. Het was dit keer een andere monteur met duidelijk meer ervaring en hij was het mee eens dat inderdaad een verroest onderdeel het probleem veroorzaakte van de zonneboiler. Hij heeft dit gemaakt en daarmee was het probleem opgelost.
Ik had weer warm water en de druk was weer top!
Anders had ik nu een goed werkend zonneboiler weg moet doen terwijl een klein slijtage onderdeel het probleem was.

Probleem is inmiddels opgelost maar ik wil ter informatie graag toch mijn mening delen dat men goed moet oppassen met malafide monteurs die opeens een groot onderhoud aan je CV adviseren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:05 geantwoord

Geachte heer Batcioglu,

Bedankt voor het delen van deze ervaring. Naar aanleiding van uw bericht en feedback reageren wij graag als volgt.

Wij betreuren de situatie die zich heeft voorgedaan. Het is zeker niet onze bedoeling om u het gevoel te geven dat wij op deze manier met onze klanten omgaan. Dit is absoluut niet de service waar wij voor staan.

De ernst van de situatie zien wij in en wij gaan de situatie verder indienen als officiële klacht.
Jammer genoeg heb ik hiervoor niet voldoende gegevens van u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om je volledige adresgegevens te e-mailen naar webcare@feenstra.com?

Zodra wij de gegevens hebben ontvangen gaan wij de situatie verder intern bespreken en de betreffende collega feedback geven.

Via deze weg willen wij u onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak en het gevoel wat u hierbij heeft ervaren.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 2017SERIF