Klacht: Cursus Professional Webdesigner

op 03 juni 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De lesstof van de LOI cursus Professional Webdesigner is duidelijk verouderd.
In de kennistoets worden vragen, die volgens de lesstof juist zijn fout gerekend. Eén van deze vragen heb ik de docent voorgelegd en hij gaf aan dat hij dit al meerdere malen voorgelegd had bij het LOI, dit heb ik het LOI doorgegeven, maar ze doen hier helemaal niets mee.
Volgens de LOI website kun je met behulp van deze cursus twee CIW certificaten behalen, maar volgens een cursist die vorig jaar (2016) een Engelstalig CIW examen heeft afgelegd kwamen in dat examen begrippen voor die niet in de Nederlandse cursus lesstof behandeld worden.

Of de LOI zorgt dat de lesstof en kennistoetsen up-to-date zijn, zodat men daadwerkelijk de Engelstalige CIW examens kan behalen of ik wil/eis mijn cursusgeld terug. (Dan ga ik bij het CIW zelf het cursusmateriaal aanschaffen zodat ik zeker weet dat het aansluit bij het examen.)

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 07 juni 2017 om 12:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van Vliet,
Wat jammer om te vernemen dat uw opleiding niet aan de verwachtingen voldoet en uw lesmateriaal niet aansluit. Graag doe ik nader onderzoek naar mogelijke oplossingen hiervoor.

De melding van uw docent is onlangs goed binnengekomen, en hierop is direct actie ondernomen. Het lesmateriaal wordt momenteel herzien. Ik wil u vriendelijk verzoeken een e-mailbericht te sturen naar [email protected] met uw cursistennummer en de lesmaterialen (artikelnummers, te vinden onder de barcode op de voorkant van uw lesmateriaal) die u momenteel in uw bezit heeft, zodat ik voor u kan nagaan of u nog over de juiste versies beschikt.
Ik verneem graag van u. Bij voorbaat dank.

Thirza
LOI Webcare

Bericht van LOI

4 jaren geleden - Geachte mevrouw van Vliet, Ik heb uw bericht in goede orde ontvangen. Hartelijk dank hiervoor! Ik ga ermee aan de slag en zal u een terugkoppeling geven per e-mail wanneer ik een oplossing voor u heb. Met vriendelijke groet, Thirza

Alle klachten die gemeld zijn door Vliet17