Klacht: Cursus niet ontvangen, de factuur wel

op 13 juli 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NHA beweert het cursuspakket te hebben afgeleverd, terwijl ik het niet ontvangen heb.

Blijkbaar werd het op 13 juni afgeleverd om 17u15, maar toen was ik niet thuis.

Ik vroeg NHA naar een handtekening van diegene die het wel in ontvangst zou hebben genomen, maar deze bestaat niet. En het pakket werd ook niet aangetekend bezorgd!

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat de factuur wordt geschrapt en de aankoop integraal wordt geannuleerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 17 juli 2017 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Uw bericht is eind vorige week bij de eindverantwoordelijke terecht gekomen en behandeld.

Zoals vandaag ook telefonisch door een medewerkster van onze klantenservice te Antwerpen is bevestigd, is uw studie kosteloos geannuleerd.

Wij gaan er van uit dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice NHA Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door SofieCallebaut