Klacht: cursus digitale fotografie

op 08 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Wat een leuk cadeau via de Hema digitale fotografie kan niet inloggen steeds opnieuw proberen kost veel tijd en vooral veel ergenis. Blij gemaakt met een dooie mus u kent deze uitdrukking wel.Als trouwe lezer verwachte ik dit niet van mijn krant.Ook de film bij ETOS greep ik naast uitverkocht,volgens ETOS niet genoeg gekregen hoe kan dat bij zo’n groot bedrijf.Jullie weten toch wel hoeveel lezers jullie hebben? Ik hoop dat er voor de trouwe lezers(ben niet de enige met deze klacht) een gepaste oplossing komt.met vriendelijke groeten, E.J.Wijers Laren

Dat ik als nog de mogelijkheid krijg de cursus te volgen.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door elleke70