Klacht: Onterecht incasso na stop zetten bestelling

AlanaBen op 15 juni 2015 over Crosmo in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 gratis proefpakket bleef Crosmo afschrijven, deze heb ik gestoneerd en heb ook nooit geen extra pakketjes ontvangen.
Meerdere keren gebeld en het zou opgelost zijn. Maar nu krijg ik de volgende mail;

DOSSIER: 458560
E-mail: [email protected]
Betreft: Uw schuld aan Alektum Incasso B.V. (Crosmo B.V.) ad € 7,11 Vanessa Dekker

Amsterdam, 10-6-2015

Geachte heer/mevrouw,

Uw gegevens zijn opgenomen in de database van Alektum Incasso B.V.

Door middel van deze brief willen wij u in kennis stellen van het feit dat Alektum Incasso B.V. eigenaar is geworden van de openstaande vordering op u betreffende onze cliënt Crosmo B.V.. U kunt vanaf heden alleen nog maar aan Alektum Incasso B.V. betalen.

De vordering bedraagt:

Hoofdsom: € 6,95
Rente: € 0,16
Incassokosten: € 0,00

Totaal: € 7,11

Betalen via iDeal

Wij sommeren u het totaal verschuldigde bedrag van € 7,11 binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief te betalen. Als wij het volledige bedrag niet op deze datum hebben ontvangen, zullen wij buitengerechtelijke kosten bij u in rekening brengen.

* Buitengerechtelijke kosten worden berekend conform wet incassokosten (WIK 2012), deze kunt u hier vinden.

Indien u nog vragen heeft verzoeken wij u contact op te nemen via: Telefoonnummer: +31 (0)20 4177 177

Schriftelijk: Alektum Incasso B.V.
Postbus 9916
1006 AP Amsterdam

Bij betalingen vanuit het buitenland:
IBAN : NL08ABNA0607XXXXX4
BIC: ABNANL2A

LET OP: Vermeld altijd uw Dossiernummer bij correspondentie en/of betalingen.

Faxnummer +31 (0)20 4080424, KvK Amsterdam 34256168, Website: www.alektum.nl, Alektum Incasso B.V. wordt ingeschakeld om openstaande vorderingen voor haar opdrachtgevers te innen bij zowel particulieren als bedrijven. Uitstel van betaling heeft mogelijk negatieve gevolgen voor toekomstige kredietaanvragen.

Gewenste Oplossing:

Dat deze sommering vervalt en dat ik geen verder aanmaning meer ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Crosmo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Crosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Crosmo

9 jaren geleden - Beste mevrouw Dekker, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij zullen contact met u opnemen op het door u opgegeven e-mail adres. Met vriendelijke groet, Klantenservice Pure Products

Crosmo

Heeft op 16 juni 2015 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Dekker,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij zullen contact met u opnemen op het door u opgegeven e-mail adres.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Pure Products

Alle klachten die gemeld zijn door