Klacht: Ongewenste bestelling

Dennis Stolk op 22 januari 2016 over Crosmo in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een fout met het meedoen van het winnen van een iPhone, is er ook per abuis een proefbestelling gestuurd die ik helemaal niet wil. Heb gelijk gemaild deze niet te sturen en ook gebeld. Maar men kon niets vinden. Na vele e-mails zonder reactie toch nu de factuur ontvangen. Ik ga NIET betalen.

Gewenste Oplossing:

Als de factuur wordt ingetrokken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crosmo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crosmo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Crosmo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Crosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Crosmo

Heeft op 23 maart 2016 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door