Klacht: betalingsverzoek voor iets dat ik niet besteld heb

op 24 maart 2016 over Crosmo in de categorie Gezondheidswinkels

ik heb op 1 maart een bestelling geplaatst voor een proefpakket bij Crosmo BV. Ik ben akkoord gegaan voor betaling van € 4.95 van mijn Paypal account. Dit betreft de verzendkosten van een gratis proefpakket. Ik heb dit proefpakket ontvangen. Het order nummer is #MSP_BE_13285880_1

Ik ben niet akkoord gegaan met een vervolgzending. Ik heb deze ook niet ontvangen.
Ik krijg nu herinneringsemails om te betalen voor deze vervolgzendingen.
Ik ga niet akkoord met het betalen voor iets dat ik niet heb ontvangen.

Tjeerd Wichers

ik ga niet akkoord met de vervolgzending. Ik heb deze niet besteld, en wens er ook niet voor te betalen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crosmo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crosmo nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Crosmo in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Crosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Crosmo

Heeft op 29 maart 2016 om 15:21 geantwoord

Beste Tjeerd,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. Wij hebben u een bericht verzonden naar uw email. Uit onze gegevens is gebleken dat u reeds bent uitgeschreven voor vervolgzendingen en dat u geen berichten meer van ons ontvangt. Heeft u toch nog vragen of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met info@pureproducts.nl

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice