Klacht: Glutenvrij?!

op 01 maart 2018 over Croissanterie Europe in de categorie Cafés en Restaurants

Ik kom vanmiddag met m’n zus even langs L’europe om te vragen of ze toevallig ook glutenvrij hebben ivm onze glutenallergie. Ja alle broodjes op onze menukaart kunnen ook glutenvrij! Krijgen we als antwoord. Erg blij, omdat je dit vrijwel nergens als antwoord krijgt. We komen een uurtje later weer terug en bestellen eerst beide een latte macchiato met een glutenvrij koekje(dat was er zelfs). We delen onze koekjes om te beoordelen of ze lekker zijn. Ruim 1 minuut later komt een vrouw van het personeel terug, met de vraag of we alletwee een glutenvrij koekje hadden moeten hebben. Ondertussen de koekjes al op, we hadden heel duidelijk aangegeven dat we allebei een glutenallergie hebben. Met als mededeling dat er perongeluk een normaal koekje bij is gekomen. Ach, kan gebeuren.. We hebben ondertussen 2 glutenvrije tosti’s besteld en een glutenvrij saucijzen broodje. Dit hebben we opgegeten en betaald, mijn zus vraagt nog even wat voor koekjes het waren en komt er achter dat de zogenaamde glutenvrije koekjes ook niet glutenvrij waren! Met als gevolg dat we allebij nu thuis zitten met de bekende verschijnselen van een glutenallergie als u snapt wat ik bedoel. Hoop dat ik morgen naar school kan, anders lopen de absentieuren makkelijk op met een dagje van 10:00-17:00

Zou het niet weten, maar aan een excuses heb je niet veel als je een glutenallergie hebt.

Alle klachten die gemeld zijn door noemigrit