Klacht: Criminele bende!!!!! Klarna werkt eraan mee!!!

Jackiejackie76 op 13 september 2021 over Daisyall in de categorie Internetshops - Kleding

Bestelling geplaatst, duurde me te lang en bij de deur geweigerd zoals dat mag van de Nederlandse wet! Herroepingsrecht heet dat! Bevestiging in slecht vertaald Engels dat bezorgbedrijf het retour heeft genomen en ik al mijn gegevens weer in moest vullen zodat ze alsnog konden bezorgen. Dat wilde ik niet en dus zeggen ze nu dat zij de artikelen niet hebben ontvangen…Ja ja en of ik nu ff 60% van hun verlies hiervan wil betalen. Bij Klarna laten ze de factuur open staan, Klarna verwijst naar die boevenclub, kom er met die boeven natuurlijk niet uit en Klarna geeft je het nakijken!! Ongekend dat een club als Klarna in zee gaat met zo’n stel criminelen!!! Maaar…ik ben nog niet klaar met beide! Ik ga Radar, Consumentenbond etc benaderen zodat iedereen weet wat een vreselijke webshop dit is! Kijk alleen al naar de copy/paste reacties van ze, allemaal hetzelfde!!! Walgelijk gewoon!!

Dat ze de openstaande factuur bij Klarna corrigeren danwel op 0 zetten!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Daisyall

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Daisyall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jackiejackie76