Klacht: Crep shoe cleaner

op 28 augustus 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb op 27-08-2017 Nike air max 90 ultra 2.0 essential gekocht, ik heb ook bij Footlocker The ultimate shoe cleaner gekocht na 1 dag de schoenen gedragen te hebben wilde ik het schoonmaken met de crep maar helaas werd de rechter schoen blauw. Ik ben vandaag perdirect terug gegaan naar jdsport in Zoetermeer de filiaal maneger adviseerde ons om naar Footlocker te gaan ivm dat ik de shoe cleaner aangeschaft had ik ben daar geholpen door filiaal manager Yron maar ik ben daar slecht geholpen namelijk ” hij zegt dat de fout aan mij lach en heeft aangegeven dat het niet zijn probleem is vervolgens heb ik tegen hem gezegd dat ik een klacht ga indienen waar op hij antwoord dat hij mij zo niet te woord ga staan en dat hij klaar is met het gesprek en vervolgens liep hij naar achter en zijn toon was erg grof en half schreeuwend vervolgens heb ik ook nogmaals geprobeerd telefonische iets te regelen met Yron maar hij gaf aan mij niet te kunnen helpen met een grove toon. Ben vervolgens terug gegaan naar jdsport had mij aangeraden om de klantenservice te mailen.

Graag wil ik hier een oplossing voor want de schoenen hebben mij ook een vermogen gekost en de crep was ook duur. Indien er geen gewenste oplossing komt voor de schoenen en Yron dan stap ik over naar klach.nl

Ik heb bewijs stukken bijgevoegd als bijlage.

Ik hoop zo spoedig reactie van u terug.

Saqib

Geld terug of nieuwe producten

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saqib1988