Klacht: Creditnota wordt maar niet betaald

op 21 september 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Er is op 28 juni 2016 een monteur geweest voor een defect aan de vaatwasser. Er is toen met pin betaald, echter er is ook een verzekering aangeboden voor het komende jaar tegen defecten en kosten voor reparatie. Na deze reparatie is er door mij gebeld met Wirlpool omdat deze eerste reparatie ook onder de verzekering valt en dus teruggestort dient te worden. Whirlpool gaf mij gelijk en stuurde op 7-7-2016 een creditnota met de opmerking dat het bedrag zal worden overgemaakt. Dit is na 3 keer bellen en na 3 maanden nog steeds niet gebeurd. Het maandelijkse bedrag voor de premie wordt natuurlijk wel stipt op tijd afgeschreven. Er wordt mij iedere keer dat ik bel gezegd dat het zo snel mogelijk wordt overgemaakt maar daar heb ik na 3 maanden weinig vertrouwen meer in.

Ik ben tevreden als het bedrag nu zo snel mogelijk (binnen een week) met excuses wordt teruggeboekt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Th. Sleper-Cornet