Klacht: Creditering

op 26 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na een langdurende operatie om een specifiek telefoonnummer van het ene relatienummer naar het andere relatienummer te krijgen binnen een familieplan, waarbij wij van de medewerkers van KPN tegenovergestelde adviezen kregen (telefonisch: u moet naar de winkel / in de winkel: u moet bellen), slechte hulp ontvingen, want zonder dat er geluisterd is worden hele relatiesnummers per bankrekening omgezet (waardoor het probleem bleef bestaan maar nu betaalde simpelweg de persoon van het andere relatienummer de gehele rekening) geen hulp ontvingen (Kinkerstraat: ik neem geen contact op met de klantenservice, daar kan ik voor ontslagen worden, dus dat doe ik niet) heb ik daarnet, na acht maanden, een klanten service-expert gesproken.

Hij zou de klacht doorsturen naar de betreffende winkel. Ook is er afgesproken dat alle telefoonnummers een maand lang 100% creditering zouden krijgen, dus die van mij en die van mijn beide ouders.

Daarnet kreeg ik deze email:
“Goedemiddag,

Zoals telefonisch besproken bevestig ik hierbij dat wij een totaal bedrag van 21 euro crediteren.
In oktober wordt op het nummer 06-30613433 een bedrag van €12,50 gecrediteerd.
In oktober wordt op het nummer 06-81558222 een bedrag van €8,50 gecrediteerd.

Tevens is er een mail gestuurd naar de regio- en winkelmanager betreft de gang van zaken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Amar
Service Expert kpn XL Duivendrecht

E-Mail              : se-amsterdam1@kpn.com
Adres              : Spaklerweg 59, 1114AE Amsterdam.”

Mijn telefoonnummer staat er niet bij, maar ik zou wel net als mijn ouders 100% creditering krijgen voor een maand. Het totaalbedrag klopt dus ook niet.

Ik wens de 100% creditering van een maand te krijgen, die mij beloofd is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw NC Minnebo