Klacht: creditcard niet aanvaard door onderverhuurder; geen auto meegekregen

op 03 juli 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Auto gehuurd voor de periode 24/06/2017 tem 02/07/2017. Volledig vooraf betaald met full option verzekering. Deze auto zou worden afgeleverd door Locauto (Auto europe) in Bari. Referentienummer 514 952 195.
Bij aankomst om 21.40 in Bari bleek er een hele hoop problemen te rijzen aan het loket van Locauto, eerst bij andere wachtenden, dan bij mezelf.
Creditcards werden niet geaccepteerd. Ik beschik over een prepaid goldkaart van Belfius (Mastercard) met meer dan voldoende geld erop.
Nu wordt er wel de melding gemaakt op de website van Rentalcars dat deze niet zullen worden aanvaard door locauto wanneerdeze NIET zijn gestanst (drukletters bovenop). Dit is echter wel het geval bij de mijne.
In het kort: auto niet meegekregen. Telefoonnummer gekregen van rentalcars die ik maar pas op maandag 26/06 kon bereiken. Ze zeiden dat ze me zouden “helpen” en me nog dezelfde dag zouden contacteren, wat dus niet is gebeurd, evenmin de volgende dagen.

Terugbetaling van mijn boeking (auto + verzekering): dit betreft 365.15€ in totaal.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SebastianVerbruggen