Klacht: Dreigend met dagvaarding,vee arts gaat dan ook een klant verliezen.

op 27 februari 2016 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb weer fijn bericht gehad dit keer een dreigbrief van Credios het inpandige incasso bedrijf van famed.

Ze dreigen nu met een dagvaardiging omdat ik de rekening nog niet voldaan heb,is wel terecht want ik had even het geld er niet voor en als deze mensen al zo gaan beginnen dan ga ik maandag de dierenartsen praktijk de nieuwe tijningen bellen in Zaltbommel en zeggen dat ze van mij als klant afscheid kunnen gaan nemen,lijkt niet dat de praktijk daar blij mee gaat zijn als credios famed incasso zo met hun klanten om gaan.
Ik vind het een fijne en goede dierenarts maar als het zo moet dan heb ik zo een andere en zeker in deze slechte tijden.
Het bedrag 201 euro wilde ik in maart voor de 25 ste overmaken en dit keer wordt het ook betaald,maar of ik dan nog klant ben bij dierenartsen praktijk nieuwe tijningen misschien wel misschien niet,wil er niet bij weg maar als credios niet een paar weekjes kan wachten.
Dan is het voor mij duidelijk maandag vee arts bellen en me afmelden als klant,nadat ik dus ook deze credios heb gesproken.
Ik heb nog steeds geen werk en of inkomen en weer eens 3 weken zonder eten ben dat wel gewend geraakt.
Denk dat de vee arts famed met incasso credios erg aardig vindt als ze een goede klant zien vertrekken.
De oplossing voor 25 maart heeft incasso credios famed hun geld.
Kan dit niet dan ziet de vee arts mij ook nooit meer terug als klant.
Een beetje begrip tonen in een rot situatie is wel zo fijn tenzij ze een stenen hart hebben dat me pony als nog is overleden speelt zeker niet mee als je hem zo mist.
Maar ja de wereld draait alleen maar om geld en dreigen.

Dat ik het voor 25 maart kan betalen,zo niet dan is de vee arts zijn klant voorgoed kwijt.
De vee arts waar het om gaat is de dierenartsen bommelerwaard nieuwe tijningen in Zaltbommel.
Zal het ook met hem bespreken maandag.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Janalovesskary

3 jaren geleden - Dank je Robin hopelijk komen we eruit.

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary