Klacht: Fout op fout

op 31 mei 2020 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

Nadat een rekening naar een adres was gestuurd waar ik 2 jaar niet meer woonde, is de verhoging van de kosten door Famed betaald en hoefde ik enkel de originele rekening te betalen. Vervolgens bleek er een 2e rekening te zijn, na moeizaam contact per telefoon en mail dit opgehelderd, maar om te kunnen betalen waren er 5 emails en 3 telefoongesprekken nodig, waarvan 2 meer dan een uur wachttijd bedroegen. Meerdere keren een betalingslink gekregen van het reeds betaalde bedrag, of de link werkte niet en betalen was onmogelijk. Uiteindelijk heb ik gevraagd om een rekening nummer en mocht ik blij zijn de rekening te kunnen betalen. Credios heeft zijnhaar zaken alles behalve op orde en de last hiervan wordt gelegd op de consument. Ik ben ruim 4 uur kwijt geweest aan bellen en mailen om de fouten van Credios recht te zetten, maar deze bij Credios in rekening brengen is natuurlijk niet de gebruikelijke gang van zaken.

Mijn tandarts Famed maakt niet langer gebruik van de diensten geleverd door Credios en gaat vanaf heden in zee met een bonafide incasso bureau.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rik van Dijen