Klacht: schuld ortocenter

op 01 oktober 2018 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

aangezien wij al een jaar een loobeslag op ons salaris hebben en wij aan een beslagvrijen voet zitten,willen wij toch og een betalingsregeling treffen e hebbe hu ook allen gegevens van de eerste beslag hebber gemailt dat hun ook evt contact met hun kunnen op nemen om hier bij aan tesluiten.
hun antwoordt is hierbij jammer voor u is u eigen schuld pech wij gaan u dagvaarden en komen er exstra kosten bij wij hebben niets om van te leven,willen niet mee werke aan een op lossig en bedreigen ons via mail en telefoon de gesprekken zijn op genomen hoe zei ons te woordt staan ook hebben zij de lopende dosiers apart gezet en op elke incasso kosten berekend 2 maal zelf hier krijgen wij ook geen uitleg over hoe dit mogelijk is .wij gaa op dit moment ook aan vraag doen voor schuld hulp verlening, door alle stres die uit voort komt heb hun elke keer vroegtijdig op de hoogte gesteld van onze situatie.

dat zei de dosiers samen voegen e alle exstra kosten die teveel zij berekend dr af halen wij hebben al meerde keren een betaligs regeling willen treffen maar hun vinden dat geen goed pla voor dat wij in de loobaslag kwam betaalde wij een bedrag per maand en kwamen dit na .nu kunnen wij dat helaas niet ivm loonbeslag beslagvrijen voet bepaling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Credifixx nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 09 januari 2019 om 15:55 geantwoord

Beste Helen, vervelend dat je een klacht hebt.

Ik kan je helaas niet verder helpen want je hebt je klacht ingediend bij het verkeer incassobureau. Wij werken niet voor OrtoCenter namelijk.

De klacht kan ik dan ook niet verder in behandeling nemen.

Ik adviseer je om nog eens goed te kijken welke deurwaarder de zaak in behandeling heeft.

Credifixx Incasso
Michael Stout