Klacht: Manier van praten en rare factuur voordelengids

op 17 februari 2016 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Ik heb volgens credifixx 2 dossiers lopen. Dit vind ik al raar omdat ik 1x de voordelengids had nu heb ik bijna een jaar georobeerd hier duidelijkheid over te krijgen van credifixx maar tevergeefs. Ik werd afgelopen december gebeld door een medewerker en die was erg onvriendelijk en geirriteerd niet fijn. Ik heb het verhaal uitgelegd en meneer zei dat ik een mail moest sturen met de betalingen die ik al heb gedaan aangezien ze een factuur stuurden dat ik nog €120 moet betalen terwijl ik al 2x €60 heb betaald en voor hun 2e “spook”factuur al 3x €30,05 omdat ik alleenmaar dreig brieven kreeg voor als ik niet zou betalen. Nu heb ik eind december een mail gestuurd naar hun met de betaal bevestigingen van mij naar hun heb nu nog steeds geen enkele reactie gehad erg vreemd…. Ik zou het erg fijn vinden als er nou es een keer iemand van credifixx normaal reageerd en contact legt… Dossiernummers zijn: 122933 en 137139

Geld retour en/of een NORMALE reactie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 17 februari 2016 om 12:10 geantwoord

Klacht beoordeeld. Mw. gesproken, blijkt inderdaad 2 dossiers gehad te hebben. Dit betreft in beide gevallen een betaling voor een jaar abonnement, getekend contract aanwezig.

In 2014 kregen wij de opdracht de kosten voor het abonnement 2014 te incasseren. Dit is uiteindelijk pas in september 2015 door Mw. voldaan. Omdat het abonnement voor 2015 ook niet was voldaan kregen wij een 2e opdracht. Deze is inmiddels ook voldaan, deze zaak is in oktober 2015 gesloten. Overigens is tijdens de behandeling van het 2e dossier ook al kenbaar gemaakt dat het 2 abonnementstermijnen betrof.

Geen sprake dus van spookfacturen. Klacht wat ons betreft opgelost. Mw. gaf wel aan dat ze een kopie van de opzegging van het abonnement nog aan ons gaat toesturen.

Alle klachten die gemeld zijn door AK27